zaterdag 13 oktober 2018

Is de KORTSTE WEG tussen de AARDE en de MAAN een RECHTE LIJN?


Wetende dat elke appel uit ‘n boom altijd loodrecht naar beneden valt, zo ook wordt elke (vuur)pijl (uit symmetrie-overwegingen) altijd kaarsrecht omhoog afgeschoten om de appel maximaal te raken. Het spreekt natuurlijk voor zich dat deze altijddurende natuurwet ook geldt voor ‘n raket die de maan dient te bereiken, al is elke raket - tot nog toe - elke keer opnieuw zichtbaar onder de “2km-grens” gebleven. De sluwe NASA maakt er elke keer opnieuw uitgestreken en achterbaks melding van dat er, om überhaupt op de maan terecht te komen, eerst ‘n bocht in de tegenovergestelde richting (dus weg van de maan en rond de aarde!) hoort te worden genomen.
Ziehier weer een schoolvoorbeeld van een steeds weerkerende redeneringsfout, tevens van alle dé meest FUNDAMENTELE, die wordt aangewend om weg te moffelen dat er, bij een vermeende RUIMTE-TUIG-lancering zoals die van SPACE Shuttle of de SPACE-X van de Zuid-Afrikaanse SCUM-artiest Elon MUSK een ballon-in-de-vorm-van-een-raket wordt gebruikt, die zonder enige echte inspanning traagjes opstijgt tot een hoogte van 10 km én waar er boven de lanceerbasis van Cape Caneveral - dankzij de aanwezige JET-stream van 300km/u - een grote snelheidswinst wordt geboekt waardoor deze ‘deus ex machina’ vervolgens achter de horizon netjes uit het gezichtsveld verdwijnt. De NASA vertelt hierover langs de lange neus weg dat het “ding met ’n snelheid van 28.000km/u” verder rond de aarde draait…

11 opmerkingen:

  1. Hallo dames en heren.
    Welkom bij NoviCap Financial Service Provider.

    Heeft u dringend behoefte aan een financiële doorbraak? Heeft u om verschillende redenen een lening nodig? NoviCap biedt flexibele leningopties op maat van uw behoeften.

    NoviCap biedt een verscheidenheid aan leningopties voor iedereen die financiële hulp nodig heeft tegen een lage rente van 3%, of het nu gaat om een ​​zakelijke lening, persoonlijke lening of een lening voor medische rekeningen, betaaldagvoorschot, apparatuurfinanciering, hypothecaire lening e.t.c. De service is snel, veilig en betrouwbaar. Stuur een mail via || voor meer informatie over het leningaanbod van NoviCap novicapserviceprovider@gmail.com || of schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819

    OVER NOVICAP.
    NoviCap, opgericht in 2015, is een van de grootste leningenmarkt ter wereld. Veel mensen, met name ondernemers, gebruiken de gratis onlineservice van NoviCap om financiering te vinden door te bladeren door meerdere leningsproducten van onze brede netwerkleningen. NoviCap biedt financiering op een snelle, flexibele en transparante manier en biedt professionele beleggers de mogelijkheid om te beleggen in een actief op de korte termijn met een bovengemiddeld rendement.

    We zijn erg snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt lenen van € 1.000 tot € 50 miljoen. NoviCap is het juiste bedrijf om contact op te nemen wanneer u een dringende lening nodig heeft.

    U hoeft geen tijd meer te verspillen aan een lening van andere financiële instellingen of stressvolle bankbezoeken. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt.

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar || novicapserviceprovider@gmail.com || Schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LENING AANBIEDING !!! Wij zijn een wereldwijd leenbedrijf Wij bieden zowel financiering op lange als op korte termijn aan. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 2% per jaar, persoonlijke leningen, schuldenconsolidatieleningen, risicokapitaal, zakelijke leningen, bedrijfsleningen, educatieve leningen, woningleningen en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en ongecompliceerd. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: We zijn hard op weg de particuliere, discrete en servicegerichte kredietkeuze voor algemene leningen te worden. Wij zijn het bedrijf waar we naar toe kunnen gaan wanneer traditionele leningbronnen falen. Als je geïnteresseerd bent,

    Bedrijfsnaam: World Wide Loan Service
    E-mailadres bedrijf: worldwideloanfirm1999@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag iedereen. Ik zag opmerkingen van verschillende mensen die hun leningen al van de heer Fred Donald hadden gekregen en toen besloot ik om onder die aanbevelingen toe te passen en zie, ik ontving mijn lening via hem. Hoewel ik bang was vanwege mijn ervaring in het verleden omdat ik meerdere keren ben opgelicht door Fake Lender's, maar na veel nadenken besloot ik het te proberen en tot God de glorie te zijn, ontvang ik mijn lening. Ben hier om mijn getuigenis te delen, Heeft u een dringende lening nodig om de rekening af te lossen of Lening om uw bedrijf opnieuw te starten, zo ja, neem dan contact op met de heer Willams voor meer informatie via: collinswillamsloanfirm@gmail.com of Whats App : +254750078353. FBF

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo iedereen, ik woon in Singapore en ik ben vandaag een gelukkige vrouw? en ik zei tegen mezelf dat elke geldschieter die mijn familie uit onze arme situatie redt, ik iedereen die op zoek is naar een lening naar hem zal verwijzen, hij gaf me geluk aan mij en mijn familie, ik had een lening nodig van $ 20, 000,00 om mijn leven helemaal opnieuw te beginnen aangezien ik een alleenstaande moeder ben met 3 kinderen Ik ontmoette deze eerlijke en GOD vrezende man leningverstrekker die me helpt met een lening van $ 20, 000,00 Dollar, hij is een GOD vrezende man, als je in nood bent lening en u zult de lening terugbetalen. Neem contact met hem op. Zeg hem dat het mevrouw Sharon is, die u naar hem verwijst. contact via e-mail: (challotloan@gmail.com) Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft u een legitieme, eerlijke, gerenommeerde en snelle lening nodig? Ik kan u helpen met een 100% garantielening, ik bied zakelijke en individuele leningen aan, bovendien financieren we allerlei soorten projecten. Neem voor meer informatie contact met ons op via: robertokennety@gmail.com of Whatsapp +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil de heer Westwood van apexloans bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $64000. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, vermijd dan opgelicht te worden door valse online kredietverstrekkers en neem contact op met een legitiem kredietbedrijf via e-mail: apexloans247@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil Karin Sabine een lening van €10.000 lenen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd zwendel door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +1 (689) 247-6462,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn naam is Kersten Dieter, ik ben erg blij dat ik vandaag een lening van €7.000 heb ontvangen van het vastgoedrapport van sabinhelps. U kunt contact opnemen met Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp +1 (689) 247 6462 voor meer informatie over hoe u een lening kunt krijgen, vergeet niet haar te vertellen dat ze u heeft aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen