maandag 25 maart 2019

RUIMTEVAART is FAKE, omdat men amper 2800km/u haalt tov centrum v/d aarde

Omdat er vanaf zeeniveau* (in Cape Canaveral) géén snelheid wordt gehaald van meer dan 600km/u=170m/s, kan een raket daar door de valversnelling van 10m/s²  slechts 17 seconden opstijgen ( met een gemiddelde snelheid van 300km/u, d.w.z. ‘n maximum-hoogte van “(300km/u) * 17 s“ of 1,5 km. )
Anderzijds heeft ’n ruimtebaan rond de aarde (R=6400km) een snelheid (=v) van 28.000km/u=8km/s nodig, omdat pas dan  de middelpuntsvliedende ver-snelling v²/R gelijk is aan g=10m/s²= 0,01km/s². v²=gR=6400km*0,01km/s²=64(km/s)²=(8km/s)² 



Deze HOGE SNELHEID komt NIET van ‘t vallen, maar is juist nodig om rond de aarde te kunnen vallen! En dit wordt overduidelijk aanschouwelijk gemaakt met het wegtrappen van ‘n voetbal-bal!
Zoals een voetbal het verst geraakt door hem onder een hoek van 45 graden weg te schoppen,
zo ook kan een V2-raket (enkel onder dezelfde begin-hoek) een maximale afstand bereiken.
Doe het experiment met ‘n voet-bal die je eerst 5 meter én daarna 20 meter ver schopt onder deze begin-hoek. Meet de bijhorende tijdsduur van 1 seconde, respectievelijk van  2 seconden.
Hieruit concludeer ik dat er een horizontale snelheid van 5m/s, resp. 20m/2s=10m/s  was. 
Uit deze begin-hoek van 45 graden volgt dat ook de verticale begin-snelheid gelijk  was  aan 5m/s respectievelijk 10m/s, wat betekent dat de bal in het eerste geval één halve seconde  (=(5m/s)  / (10m/s²) ) omhoog ging én “1 seconde in het 2de geval” (en nog eens - uit symmetrie-overwegingen - dezelfde tijd bij het dalen). Dus 1 seconde voor 5 meter én 2 seconde voor 20 meter!


BESLUIT: Zoals een ver-dubbeling v/d snelheid ervoor zorgt dat “de afstand van 5meter” ver-vier-voudigt tot “5mx2x2=20m”, zo ook moet een theoretische ver-duizend-vouding v/d snelheid leiden tot een afstand van “5mx1000x1000=5.000.000m=5.000km” (d.i. plaats B o/d tekening) die nog kleiner is dan de aard-straal, wat hierop neerkomt dat “het ding” nog steeds op de aarde valt
De horizontale snelheid is dan 5.000km / 1000s = 5km/s = 60 x 5km  / (60x1s) = 300km /minuut = 60x300km/60min = 18000km/u    (Vele ingenieurstudenten zeggen dat dit 1800km/u is, en U?)  




45 opmerkingen:

  1. Een verzameling v/d FB-reacties tot nog toe...

    Bar Schippers> omdat ik weet dat je geen enkel tegenargument zal accepteren, neem ik niet eens de moeite om de tekening en de formules te bestuderen. Zonde van m'n tijd. En zo zullen de meeste andere mensen er ook over denken ben ik bang. Dat betekent natuurlijk niet dat we de post niet zien vanwege vermeende censuur. Je zal steeds minder reacties krijgen vanwege je infantiele, starre en recalcitrante houding.

    Marc Peeters> Uw houding doet denken aan hetgeen ook Copernicus overkwam, die bijna 200 jaar lang werd genegeerd, toen hij beweerde dat de planeet Venus NOOIT langer dan 3 uur zichtbaar is (in de morgen of in de avond), omdat deze planeet Venus DUS inderdaad nooit meer dan 30 graden verwijderd is van de zon (aan de hemel) en dus ROND DE ZON draait... (ditzelfde treedt niet op met Mars, dat op alle plaatsen aan de hemel te zien is, waaruit Copernicus concludeerde dat de Aarde tov Mars in dezelfde positie zal als Venus tov aarde..., m.a.w. Venus, Aarde en Mars draaien rond de aarde én Mars is het verst verwijderd...)

    Wouter Symons> "meten = weten" - Mark Peeters.
    Waarom ben je daar zo zeker van? Tenzij je het zelf gemeten hebt, en er niet truceerbaar bewijsmateriaal van hebt geloof ik niet dat de Aarde, Venus en Mars rond de zon draaien. In plaats daarvan draaien ze alle 3 rond de Eifeltoren.
    Bewijs me het tegendeel en je krijgt van mij 50 monopoly euro's!

    Marc Peeters> citaat : "Venus is de helderste planeet aan onze sterrenhemel. Doordat de planeet binnen de aardbaan om de Zon draait, staat Venus vanaf de Aarde gezien nooit al te ver van de Zon aan de hemel, al kan zij —in tegenstelling tot Mercurius— nog rond middernacht worden waargenomen wanneer zij op grote hoekafstand van de Zon staat. "
    http://hemel.waarnemen.com/cron/hemel_vannacht_venus.html

    Venus vannacht aan de hemel
    HEMEL.WAARNEMEN.COM
    Venus vannacht aan de hemel

    Wouter Symons> Marc, kan je bewijzen dat dat niet gewoon een "Rock-ET" is, net zoals het ISS, die door de NSA de lucht in is gestuurd om de mensen te doen geloven dat dat Venus is die daar vliegt?
    Bovendien: waar is je meting?

    Wouter Symons> Als je geen latje hebt liggen mag je m'n geodriehoek wel even lenen.

    Marc Peeters> Mijn meting heb ik zelf meermaals gedaan en ze wordt - in dit geval - zelfs bevestigd door andere waarnemers, ihb kan je ZELF VANAVOND kijken (naar de HELDERSTE PLANEET... en zien dat de planeet zo'n 3 uur zichtbaar is, m.a.w. onder een hoek van (3/24) x 360 graden = 30 graden...
    Of kan je deze reken(ing)-oefening niet aan?
    (Ik wacht op mijn 50 monopoly-euro's...)

    Wouter Symons> Marc Peeters andere waarnemers bevestigen ook de ruimtevaart, en dat verwerp je ook. Dus dat is geen argument.
    Welke meting heb je gedaan dat?
    En hoe kan ik vanavond zien dat dat geen drone is van de NSA dat ons doet geloven dat Venus bestaat, terwijl Venus in werkelijkheid helemaal geen planeet is! Dat is een merk van scheermesjes voor vrouwen!

    Marc Peeters>
    Kan je niet lezen? "Ik heb 3 uren geteld..."

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een lening nodig? Kapitaalfinanciering, biedt zakelijke lening, persoonlijke lening, woninglening, autolening, studielening en schuldconsolidatielening variërend van minimaal 10.000 tot maximaal 10 miljoen dollar tegen 3% rente, e-mail: capitalfunding454@gmail.com


    Do you need a loan? Capital Funding, offers business loan, personal loan, home loan, auto loan, student loan, and debt consolidation loan ranging from minimum of 10, 000 to maximum of 10 Million Dollars at 3% interest,Email: capitalfunding454@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, wij zijn een geregistreerd en gecertificeerd leningsbedrijf dat de beste oplossing biedt voor uw financiële probleem. Heeft u geld nodig voor het project, het bedrijfsleven, belastingen, rekeningen en vele andere redenen, onze leningen zijn eenvoudig en goedkoop. Neem vandaag nog contact met ons op. De lening die u nodig hebt, we kunnen elke lening regelen die overeenkomt met uw budget, vanaf 2% rente, antwoord nu terug per e-mail: paydayloanservices990@gmail.com of WhatsApp +13479806601 voor meer informatie. Beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LENINGBOOM GROEP INC


    Bent u toegeven aan waar u leningen kunt krijgen

    Een lening om uw schuld gemakkelijk af te lossen?
    Een lening om het soort bedrijf te starten dat u wilt doen?
    Een lening voor educatieve doeleinden?
    Een lening om een ​​appartement te kopen?
    Een lening om deze droomauto te kopen?

    Kijk niet verder, LENDING TREE INC biedt leningen
    Geen verborgen betalingen van 1.000 tot 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
    Bij een zeer lage participatiegraad van 3%
    We hebben een leen- en leveringsnetwerk opgezet
    financiële hulp aan klanten wereldwijd.

    We streven ernaar onze standaard van uitmuntendheid te handhaven
    Onze diensten op elk moment van de dag aanbieden.
    We geven een lening aan degenen die financiële hulp nodig hebben in termen van 1 tot
    20 jaar

    Onze diensten omvatten ook

    . echte financiering
    . onroerende investeerder,
    . bouw leningen,
    . startende leningen,
    . hypotheek
    . Consumentenleningen,
    . FHA-leningen,
    . persoonlijke leningen,
    . autoleningen en
    etc. Neem contact met ons op als u een lening of financiële hulp nodig heeft

    e-mail: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-mail: lending-tree@outlook.com

    WhatsApp: +1 213 419 2419

    Met warme overweging

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan ​​omdat we over de hele wereld uitstekende leenservices bieden.

    We bieden allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf zal u helpen een aantal doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege de hoge rente rente, onvoldoende onderpand, schuld / batenverhouding, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang direct een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo mevrouw / heer
    Ik ben de heer Daniel BIENCZYK, een particuliere geldschieter die internationale leningen aanbiedt tegen een vast tarief van 3% per jaar. Ik heb een kapitaal dat zal worden gebruikt om leningen tussen particulieren op korte en lange termijn van 2000 € te verstrekken aan alle serieuze mensen die het echt nodig hebben. Ik verstrek leningen, hypotheekleningen, investeringsleningen,
    Autolening, persoonlijke lening. Ik ben beschikbaar om al mijn klanten tevreden te stellen binnen een periode van maximaal 24 uur na ontvangst van het kredietaanvraagformulier.
    E-mailadres: bienczykdaniel1@gmail.com
    vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo dames en heren.
    Welkom bij NoviCap Financial Service Provider.

    Heeft u dringend behoefte aan een financiële doorbraak? Heeft u om verschillende redenen een lening nodig? NoviCap biedt flexibele leningopties op maat van uw behoeften.

    NoviCap biedt een verscheidenheid aan leningopties voor iedereen die financiële hulp nodig heeft tegen een lage rente van 3%, of het nu gaat om een ​​zakelijke lening, persoonlijke lening of een lening voor medische rekeningen, betaaldagvoorschot, apparatuurfinanciering, hypothecaire lening e.t.c. De service is snel, veilig en betrouwbaar. Stuur een mail via || voor meer informatie over het leningaanbod van NoviCap novicapserviceprovider@gmail.com || of schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819

    OVER NOVICAP.
    NoviCap, opgericht in 2015, is een van de grootste leningenmarkt ter wereld. Veel mensen, met name ondernemers, gebruiken de gratis onlineservice van NoviCap om financiering te vinden door te bladeren door meerdere leningsproducten van onze brede netwerkleningen. NoviCap biedt financiering op een snelle, flexibele en transparante manier en biedt professionele beleggers de mogelijkheid om te beleggen in een actief op de korte termijn met een bovengemiddeld rendement.

    We zijn erg snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt lenen van € 1.000 tot € 50 miljoen. NoviCap is het juiste bedrijf om contact op te nemen wanneer u een dringende lening nodig heeft.

    U hoeft geen tijd meer te verspillen aan een lening van andere financiële instellingen of stressvolle bankbezoeken. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt.

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar || novicapserviceprovider@gmail.com || Schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bent u op zoek naar financiële hulp om uw schuld te betalen? Heb je nodig
      lening op lange of korte termijn om uw financiële schuld op te lossen of start of
      uw bedrijf financieren?

      Leenbedrag:
      Volledige namen:
      land:
      Staat stad:
      Adres: Postcode:
      Telefoon nummer:
      Duur van de lening:
      E-mailadres:
      Maandinkomen

      Vraag een lening aan zonder stress en snelle verwerking, neem contact op met kingsman
      Lening Groep voor alle soorten leningen via e-mail

    E-mail: kingsmanloanfund@outlook.com
      WhatsApp: +1 917-877-7590
      Land: Verenigde Staten.

      Adres: 201 Waterland, New York

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Business loans or personal loan within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendingfince.blogspot.com/

    Zakelijke leningen of persoonlijke lening binnen 2-3 werkdagen met gunstige tarieven. Vandaag toepassen. E-mail: capitallendinghelpdesk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo dames en heren.
    Heeft u financiële hulp nodig?
    Veel mensen zijn op zoek naar financiële hulp, maar ze weten niet hoe ze dat moeten aanpakken.

    Weet u dat u een lening kunt aanvragen en binnen 24 uur een lening kunt krijgen om uw financiële situatie op te lossen? Sommige mensen denken misschien dat het moeilijk is om een ​​lening te krijgen, maar ik wil dat u weet dat een lening van mijn bedrijf heel gemakkelijk is omdat we ernaar streven om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

    We bieden flexibele en meervoudige leningopties, inclusief gedekte en ongedekte leningen, langlopende en kortlopende leningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 20 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 2,5% per jaar. NoviCap is het juiste bedrijf om contact op te nemen wanneer u dringend een lening nodig heeft.

    NoviCap biedt financieringsoplossingen.
    Wij bieden allerlei financiële diensten aan zoals zakelijke leningen, persoonlijke leningen e.t.c. Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse.

    U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
    E-mail: (novicapfinancialservices@gmail.com) OF
    Schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819.
    DEZE LENING IS VOOR IEDEREEN TOEGANKELIJK

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Excuseer me voor het ongemak, maar ik kom heel nederig om u te vragen dat als iemand mevrouw Capucine LEROY kent om haar te helpen haar te bedanken omdat ik dankzij haar getuigenis de heer Georges MANENT een nederige man van hart kende die verstrekte mijn lening van 87.000 euro in 72 uur zonder enige complicaties. In eerste instantie twijfelde ik aan zijn goede lever, maar ik besloot het voordeel van de twijfel te geven en in mij te geloven dat deze man, in tegenstelling tot al deze valse geldschieters, mij bewees dat er nog steeds serieuze geldschieters zijn. Aarzel niet om contact met hem op te nemen voor al uw wensen.
    zijn mail: georgemanent@gmail.com
    Nadat ik contact met hem had opgenomen, bestudeerde de bank de dossiers en ik maakte de bankkosten gewoon omdat ik de verzekering van mijn lening al had
    Het ging te snel en ik moet dankbaar zijn
    Mr Georges MANENT als u dit bericht ziet, weet dan dat ik u alles verschuldigd ben.
    Ik laat je zijn adres achter als je financiële problemen hebt gehad, je bent opgelicht of de banken je verzoeken hebben geweigerd, hier is de enige e-mail die je zonder problemen kan helpen

    georgemanent@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Excuseer me voor het ongemak, maar ik kom heel nederig om u te vragen dat als iemand mevrouw Capucine LEROY kent om haar te helpen haar te bedanken omdat ik dankzij haar getuigenis de heer Georges MANENT een nederige man van hart kende die verstrekte mijn lening van 87.000 euro in 72 uur zonder enige complicaties. In eerste instantie twijfelde ik aan zijn goede lever, maar ik besloot het voordeel van de twijfel te geven en in mij te geloven dat deze man, in tegenstelling tot al deze valse geldschieters, mij bewees dat er nog steeds serieuze geldschieters zijn. Aarzel niet om contact met hem op te nemen voor al uw wensen.
    zijn mail: georgemanent@gmail.com
    Nadat ik contact met hem had opgenomen, bestudeerde de bank de dossiers en ik maakte de bankkosten gewoon omdat ik de verzekering van mijn lening al had
    Het ging te snel en ik moet dankbaar zijn
    Mr Georges MANENT als u dit bericht ziet, weet dan dat ik u alles verschuldigd ben.
    Ik laat je zijn adres achter als je financiële problemen hebt gehad, je bent opgelicht of de banken je verzoeken hebben geweigerd, hier is de enige e-mail die je zonder problemen kan helpen

    georgemanent@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Excuseer me voor het ongemak, maar ik kom heel nederig om u te vragen dat als iemand mevrouw Capucine LEROY kent om haar te helpen haar te bedanken omdat ik dankzij haar getuigenis de heer Georges MANENT een nederige man van hart kende die verstrekte mijn lening van 87.000 euro in 72 uur zonder enige complicaties. In eerste instantie twijfelde ik aan zijn goede lever, maar ik besloot het voordeel van de twijfel te geven en in mij te geloven dat deze man, in tegenstelling tot al deze valse geldschieters, mij bewees dat er nog steeds serieuze geldschieters zijn. Aarzel niet om contact met hem op te nemen voor al uw wensen.
    zijn mail: georgemanent@gmail.com
    Nadat ik contact met hem had opgenomen, bestudeerde de bank de dossiers en ik maakte de bankkosten gewoon omdat ik de verzekering van mijn lening al had
    Het ging te snel en ik moet dankbaar zijn
    Mr Georges MANENT als u dit bericht ziet, weet dan dat ik u alles verschuldigd ben.
    Ik laat je zijn adres achter als je financiële problemen hebt gehad, je bent opgelicht of de banken je verzoeken hebben geweigerd, hier is de enige e-mail die je zonder problemen kan helpen

    georgemanent@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Excuseer me voor het ongemak, maar ik kom heel nederig om u te vragen dat als iemand mevrouw Capucine LEROY kent om haar te helpen haar te bedanken omdat ik dankzij haar getuigenis de heer Georges MANENT een nederige man van hart kende die verstrekte mijn lening van 87.000 euro in 72 uur zonder enige complicaties. In eerste instantie twijfelde ik aan zijn goede lever, maar ik besloot het voordeel van de twijfel te geven en in mij te geloven dat deze man, in tegenstelling tot al deze valse geldschieters, mij bewees dat er nog steeds serieuze geldschieters zijn. Aarzel niet om contact met hem op te nemen voor al uw wensen.
    zijn mail: georgemanent@gmail.com
    Nadat ik contact met hem had opgenomen, bestudeerde de bank de dossiers en ik maakte de bankkosten gewoon omdat ik de verzekering van mijn lening al had
    Het ging te snel en ik moet dankbaar zijn
    Mr Georges MANENT als u dit bericht ziet, weet dan dat ik u alles verschuldigd ben.
    Ik laat je zijn adres achter als je financiële problemen hebt gehad, je bent opgelicht of de banken je verzoeken hebben geweigerd, hier is de enige e-mail die je zonder problemen kan helpen

    georgemanent@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is om het grote publiek te informeren dat KATE LISA CREDIT momenteel leningen verstrekt aan mensen die financiële steun nodig hebben vanwege de COVID19-epidemie tegen een lage rente van 3%. Aanvragers worden wereldwijd geaccepteerd. Als u geïnteresseerd bent in het aanvragen van een lening, neem dan contact met hen op voor meer informatie via e-mail: kateloansss@hotmail.com of WhatsApp: +79274265428 of WhatsApp: + 2348075180625

    BeantwoordenVerwijderen
  17. HALLO!!! Staat u voor vroegtijdige financiële uitdagingen door de huidige situatie over de hele wereld?

    Heeft u dringend wat geld nodig om uw eigen bedrijf of project te starten of om een ​​huis of auto te kopen? en vind je het zo moeilijk om financiële steun te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Maak je geen zorgen meer, er is een betere manier om geld te verdienen zonder stress.

    Weet u dat er een kaart is die een "blanco pinautomaat" wordt genoemd? Weet u dat u met deze kaart in uw bezit geld kunt opnemen bij elke bankautomaat wereldwijd?

    Kijk hoe deze kaart werkt;
    De kaart is een crooned-kaart die een blanco ATM-kaart wordt genoemd. De kaart is geprogrammeerd met een malware-virus om elke bankautomaat te hacken.Zodra de kaart in een geldautomaat is geplaatst, begint de geldautomaat slecht te werken en kunt u geld opnemen van de geldautomaat. Is dit niet geweldig?

    Voor meer informatie over de kaart en hoe de kaart werkt, kunt u contact met ons opnemen via onderstaand e-mailadres: (immaculateblankatmcard@gmail.com) of schrijf me rechtstreeks op WhatsApp: +17727746806

    In het leven draait alles om het nemen van risico's, succes komt niet door stil te zitten, succes komt wanneer je die moedige stap zet, ik zal iedereen die dit bericht leest adviseren om van deze gelegenheid gebruik te maken en rijk te worden.

    Opmerking: we zijn eenvoudig, betrouwbaar en betrouwbaar. We zorgen voor de mensheid, we zijn een wereld beu waarin de rijken rijker worden en de armen arm. Gebruik deze kans nu om rijk te worden en rijk te blijven. Deze kaart is zeer betaalbaar.
    Tevreden ons via:
    E-mail: immaculateblankatmcard@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb mijn GEPROGRAMMEERDE ATM-KAART gekregen
    neem het maximum van $ 5.000 per dag op voor een maximum van 30 dagen via (wesleymarkhackers@gmail.com).
    Ik ben hier zo blij mee omdat ik het heb gebruikt om $ 150.000 te krijgen en al mijn rekeningen te betalen.
    Hij HERSTELT ook VERLOREN BITCOINS. je bent misschien je bitcoin kwijtgeraakt door wanbeheer of hacken.
    Neem nu contact met hem op voor een oplossing.

    e-mail: wesleymarkhackers@gmail.com

    whatsapp: +16315383658

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mijn naam is Joy Mongan ben erg blij vandaag omdat ik mijn lening van 7000 euro heb gekregen van sabinhelps vermogensbeheer, je kunt contact opnemen met agent Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp + 79267494861. voor meer informatie over hoe je je lening kunt krijgen, niet doen vergeet haar te vertellen dat ik je voorstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. DOE VANDAAG MEE AAN DE ILLUMINATI BROEDERSCHAP EN WORD RIJK EN BEROEMD IN 24 UUR! Bel / Whats-app: +2349023046719 De Illuminati-broederschap biedt je rijkdom, krachten en roem. U kunt al uw dromen verwezenlijken door vandaag nog lid te worden. Opmerking: de Illuminati accepteren geen menselijke offers en delen geen mensenbloed. Als je echt geïnteresseerd bent, neem dan vandaag nog contact met ons op via: Bel / Whats-app: +2349023046719, E-mail: newmemberbenefits@gmail.com
    DE VOORDELEN DIE AAN NIEUWE LEDEN WORDEN GEGEVEN ALS VOLGT
    * Een contante beloning van $ 50.000.000,00 USD.
    * Een nieuwe auto ter waarde van $ 400.000,00 USD.
    * Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    * Maandelijkse betaling van $ 350.000 USD elke maand als lid op uw bankrekening. Bel / Whats-app: +2349023046719 voor initiatie om lid te worden van de Illuminati Brotherhood en je voordelen te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. In een woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en jij voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of haar whatsappen op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en jij voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HOW I GO MY DESIRED LOAN AMOUNT FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com Call/Text: +1(415)630-7138 Whatsapp +19292227023

    Hello everyone, My name is Mr.Justin Riley Johnson, I am from Texas, United State, am here to testify of how i got my loan from BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE(drbenjaminfinance@gmail.com) after i applied Two times from various loan lenders who claimed to be lenders right here this forum,i thought their lending where real and i applied but they never gave me loan until a friend of mine introduce me to {Dr.Benjamin Scarlet Owen} the C.E.O of BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE who promised to help me with a loan of my desire and he really did as he promised without any form of delay, I never thought there are still reliable loan lenders until i met {Dr.Benjamin Scarlet Owen}, who really helped me with my loan and changed my life for the better. I don't know if you are in need of an urgent loan also, So feel free to contact Dr.Benjamin Scarlet Owen on his email address: drbenjaminfinance@gmail.com BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Whatsapp +19292227023 Email: drbenjaminfinance@gmail.com and consider all your financial problems tackled and solved. Share this to help a soul right now, Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt, Alex Smith, voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet binaire handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming die u maar liefst $ 6.000 kan opleveren bij een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke mogelijkheid. Als iemand geïnteresseerd is, laat het hem weten via e-mail: livetrading3602@gmail.com Whatsapp: +13045044292
    https://t.me/joinchat/S314FoZU-2kazF9s

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goedendag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 89.000 heb gekregen van dit goede bedrijf, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: (sabinhelps@gmail.com) of whatsapp: +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HOE IK NAAR DE ILLUMINATI BROEDERSCHAP NADAT NA VEEL OPLICHTINGEN Hallo iedereen mijn naam is Madison Clark ik kom uit het VK ik geef een getuigenis over hoe ik lid ben geworden van de Illuminati-broederschap, ik probeerde nu al zoveel jaar lid te worden van deze organisatie, ik werd opgelicht door een nepagent in Zuid-Afrika en Nigeria, ik was down ik kon mezelf en mijn gezin niet meer voeden en ik probeerde met alle middelen geld te verdienen, maar tevergeefs, ik was bang om contact op te nemen met een Illuminati-agent omdat ze eten mijn geld, op een dag kwam ik een bericht tegen van iemand die een getuigenis aflegde en een man genaamd James Rashford bedankte omdat hij hem hielp om lid te worden van de Illuminati-broederschap, toen keek ik naar de e-mail van de man en het telefoonnummer dat daar was geschreven. neem contact met hem op omdat ik vaak werd opgelicht door oplichters die mijn 500.000 aten en weggingen met het geld, toen was ik erg in de war, dus besloot ik contact op te nemen met de persoon die de getuigenis had gekregen en ik belde hem en ik communiceerde met hem via de telefoon oproepen voor h Ik begon me zijn eigen verhaal te vertellen over wanneer hij mee wilde doen, hij vertelde me alles wat ik moest doen, toen nam ik een besluit en belde de agent genaamd James Rashford en hij vertelde me alles wat ik moest doen en ik werd ingewijd, verrassend genoeg kreeg ik mijn voordeel van het feit dat ik een nieuw lid ben van de grote Illuminati-broederschap Ik was zo blij, voor degenen onder u die probeerden lid te worden van deze organisatie, is dit uw kans om lid te worden van het contact met MR james op WhatsApp (+2348107771101) of e-mail illuminatip8@gmail.com voor meer informatie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WELKOM BIJ ILLUMINATI BROEDERSCHAP ORGANISATIE.
    Ik geloof dat we allemaal een droom hebben, een droom om iets groots in het leven te worden, zoveel mensen sterven vandaag zonder hun dromen te verwezenlijken. Sommigen van ons zijn voorbestemd om president van onze verschillende landen te worden of te worden. een van 's werelds grootste muzikanten, voetballers, politici, zakenlieden, komieken of om een helper te zijn voor andere mensen die het nodig hebben. Opmerking; nieuw aangeworven leden hebben recht op grote voordelen en beloningen. Er is geen menselijk offer. Als je echt geïnteresseerd bent om lid te worden van de Illuminati, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie WhatsApp: +1 (234) 248-7286 OF +919205107358
    E-mail: illuminatikingdomempire@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

  31. Goedendag, heb je een lening nodig? zoals een lening om uw diensten af te betalen, om uw huur te betalen en financiële problemen op te lossen, hier is een kans voor u, Jovis biedt woningleningen, zakelijke leningen, commerciële leningen, startkapitaal, leningen voor leningen, leningen voor de bouw, autoleningen, hotelleningen, enz. tegen 2% rentetarieven per jaarlijkse aflossing, Jovis-lening duurt tot {3} uur, om alle goedgekeurde klanten te bereiken, neem contact met ons op via (cooksespen.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Greetings from the great order from the enlightened to the united state and around the world, this is an open opportunity to join the Illuminate brotherhood where you can find your lost dreams, and also where you can find the light of wealth and can see happiness without any blood sacrifice. And we also pay the sum of 550,000 USD to welcome all new members when they join the fraternity and also to a home of their choice and location with investment along with this opportunity in life to become famous.

    BENEFITS FOR NEW MEMBERS WHO JOIN ILLUGINATE.
    1. A cash reward of USD 550,000 USD.
    2. A new Sleek Dream CAR worth USD $ 150,000
    3. Bought a dream home in the country of your choice.
    A month of appointment with the 5 best in the world.
    The leaders and the 5 most important celebrities in the world. If you are interested, please contact the previous email address = joinilluminatibrotherhood14@gmail.com WhatsApp +2348113140644



    NOTE; this Illuminati fraternity that you can join anywhere in the world India, Turkey, Africa, the United States, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Germany, Europe. Asia, Australia, etc.,


    Greetings TEMPLE ILLUSTE UNITED STATES

    BeantwoordenVerwijderen
  33. HALLO DAAR
    kijker Ik ben hier om mijn getuigenis te delen over hoe ik uiteindelijk lid werd van de Illuminati-buurt en RIJK, BEROEMD EN KRACHTIG werd. Ik heb mijn best gedaan om lid te worden van de broederschap, maar ik werd verschillende keren opgelicht voordat ik een getuigenis vond. op internet dus ik nam contact op met de agent, ik was zo bang dat hij me om veel geld zou vragen voordat ik bij het licht kon komen, maar tot mijn grootste verbazing vroeg hij me alleen om de items te kopen die ik maakte en vandaag ben ik erg blij om hem aan de wereld te vertellen dat ik rijk ben en met dit alles veel bedrijven heb kunnen opbouwen. Ik kreeg meteen een bedrag van $ 7 miljoen dollar op mijn persoonlijke rekening en ik ben ook over de hele wereld bekend met het bedrijf. die de Illuminati-broederschap mij gaf en ik heb ook de macht om te doen wat ik wil ... ik weet dat veel mensen in mijn baan kunnen zijn ook op zoek naar hulp hier ben jij
    officiële e-mail: illuminatilight676@gmail.com
    Wat is de toepassing? (+ 1 (573) 982-0773)


    PAS OP VOOR OPLICHTERS EN JE MOET 18 JAAR ZIJN.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. WELKOM BIJ ILLUMINATI BROTHERHOOD ORGANISATIE. Ik geloof dat we allemaal een droom hebben, een droom om iets groots in het leven te worden, zoveel mensen sterven vandaag zonder hun dromen te realiseren. Sommigen van ons zijn voorbestemd om president van onze verschillende landen te worden of te worden. een van 's werelds grootste muzikanten, voetballers, politici, zakenmensen, komieken of om een helper te zijn voor andere mensen in nood. Aandacht; nieuw aangeworven leden hebben recht op grote voordelen en beloningen. Er zijn geen mensenoffers. Als je echt geïnteresseerd bent om lid te worden van de illuminati, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie WhatsApp:+1(781) 412-5092 E-mail: brothersofhell666@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Groeten van de grote orde van verlichting aan de verenigde staat en aan de hele wereld, dit is een open gelegenheid om lid te worden van de gemeenschap van de verlichte mensen, waar je je verloren dromen kunt heroveren, en ook waar je het licht van de rijkdom kunt herwinnen en geluk zonder enig bloedoffer. En we betalen ook de som van $ 550.000 om alle nieuwe leden te krijgen wanneer ze lid worden van de broederschap en ook aan een huis naar keuze en locatie met investering en deze kans in het leven om beroemd te worden.

    VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE OP DE VERLICHTING GAAN.
    1. Beloon contant geld van $ 550.000.
    2. Een nieuwe Sleek Dream CAR ter waarde van USD $ 150.000 USD
    3. Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    Een maand lang consult met de 5 beste ter wereld.
    De leiders en 5 belangrijkste beroemdheden ter wereld. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met thegreatlight666@aol.com/(6123512208) om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WORD LID VAN DE GROTE ILLUMINATI TEMPEL VAN GELD EN KRACHT LET OP: ER IS GEEN MENSELIJK OFFERTE IN EN ILLUMINATI VRAAGT OOK NIET OM DE REGISTRATIEKOSTEN U kunt contact opnemen met de tempelagent via WhatsApp: +44(741)836-1059 Bent u een zakenman, politicus, muzikant, pastoor, voetballer? Je wilt rijk, beroemd en krachtig in het leven worden, sluit je vandaag aan bij de cultus van de Illuminati-broederschap en krijg er meteen een rijk bedrag van. $ 1 miljoen per week en gratis Auto waar je ook wilt leven in deze wereld en krijg zelfs $ 1.000.000 als je voordeel om een nieuw leven te beginnen. neem contact op met de tempelagent via WhatsApp: +44(741)836-1059 Je moet minimaal 25 jaar oud zijn voordat je contact kunt opnemen met onze partners. Doe niet mee als je student bent.
    WhatsApp: +44(741)836-1059 e-mail:cambeljeremy4@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WELKOM BIJ DE ILLUMINATI BROTHERHOOD ORGANISATIE.

    Ik geloof dat we allemaal een droom hebben, een droom om iets groots in het leven te worden, zoveel mensen sterven vandaag zonder hun dromen te verwezenlijken. Sommigen van ons zijn voorbestemd om president van onze verschillende landen te worden of te worden. een van 's werelds grootste muzikanten, voetballers, politici, zakenmensen, komieken of om een helper te zijn voor andere mensen in nood Let op; nieuw aangeworven leden hebben recht op grote voordelen en beloningen. Er zijn geen mensenoffers. Als je echt geïnteresseerd bent om lid te worden van de illuminati, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie WhatsApp:+1(234)248-7286 OF +1(773)798-0522
    E-mail: illuminatikingdomempire@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. officiële massage van de Illuminati Brotherhood voor de wereld. Je bent een zakenman of -vrouw, artiest, politicus, pastoor, student, toctor, muzikant om rijk, beroemd, machtig te zijn en in alle situaties waarin je je bevindt, en onthoud dat de Illuminati je niet om geld of mensenoffers vragen , sluit je vandaag nog aan bij de cultus van de Illuminati-broederschap en word direct rijk. Word lid, krijg veel gratis geld en een huis overal ter wereld waar je wilt wonen, en verdien ook $ 10 miljoen om een ​​bedrijf te starten.

    VOORDELEN VOOR NIEUWE LEDEN DIE ZICH AANSLUITEN OP ILLUMINATI.

    1. $ 100.000.000 contante prijs

    2. Strakke nieuwe droomauto ter waarde van $ 500.000,00

    3. Een droomhuis gekocht in een land naar keuze

    4. VIP-behandeling op alle luchthavens ter wereld


    Als je geïnteresseerd bent, bel dan nu de vertegenwoordiger of neem contact met hem op via WhatsApp. +1 (781) 361-9631
    + Je moet minimaal 25 jaar oud zijn om contact op te nemen met onze partners. Ben je student, stuur dan een mail naar: litisociatyorder2013@gmail.com,

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoe lid te worden van de Illuminati666-broederschap!!! Neem contact op met DAVID MARK of Whats'App (+2348140101327). Bent u in Duitsland, de VS, Europa of waar dan ook ter wereld, u wilt rijk en beroemd zijn en macht bezitten. VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE ZICH AANSLUITEN OP ILLUMINATI. 1. Een contante beloning ter waarde van $ 100.000, 00 USD na initiatie. 2. Een nieuwe, slanke droomauto ter waarde van USD $100.000 USD 3.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze 4. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw toeristische droombestemming. 5. Een jaar golflidmaatschapspakket 6. Een VIP-behandeling op alle luchthavens in de wereld 7. Een totale verandering van levensstijl 8. Toegang tot Bohemian Grove. 9.Maandelijkse betaling van $300.000 USD op uw bankrekening elke maand als lid 10.Een maand geboekt.afspraak met Top 5 wereldleiders en Top 5 beroemdheden in de wereld neem contact op met DAVID MARK of via Whats'App (+2348140101327) als je wilt meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goed nieuws!!! Goed nieuws!!!,
    Wil jij een rijk, gezond en
    beroemd leven? Wil je meteen rijk worden en uit het lijden komen? Wil je dat de wereld je herkent en naar je luistert als je spreekt? Wil je de macht en controle hebben? zo ja, hier
    het is een goed advies: word lid van de "ILLUMINATI ORGANISATION", vraag je misschien
    "Hoe kan ik me aanmelden", het antwoord is simpel, het enige wat je hoeft te doen is
    neem contact met ons op via WhatsApp of e-mail (contactgegevens worden hieronder vermeld) VERHOOGD VAN ARMOEDE.
    Neem gerust contact met ons op als u onze service op welke manier dan ook nodig heeft!

    Hier is onze contactgegevens:
    E-MAIL: illuminatilight676@gmail.com
    WHATSAPP EN OPROEPEN: +1 (951) 494-0176



    LET OP: Alleen diegenen die geïnteresseerd zijn om lid te worden van Satans kerk kunnen het kantoor bezoeken of een e-mail sturen naar het onderstaande e-mailadres. Neem geen contact op als je geen interesse hebt en eenmaal gecontacteerd is er geen weg meer terug. dus denk na voordat u contact opneemt. AANDACHT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. HOE ILLUMINATI BROTHERHOOD ME RIJK EN BEROEMD MAAKT. Ik ben lid van de illuminati-broederschap, ik wil de Heer Lucifer bedanken, voor wat hij voor mij heeft gedaan, hij heeft mijn leven veranderd, hij brengt vreugde en geluk in mijn leven, ik leef een goed leven vandaag is omdat van de illuminati-broederschap, ik heb mijn hele leven geprobeerd om lid te worden van de illuminati-broederschap, ik ben een aantal keren opgelicht maar ik geef nog steeds niet op, want als je het leven opgeeft, zal het leven ook opgeven in de mens, als je zijn zo vaak opgelicht, mijn advies voor jou is om niet op te geven, want de illuminati-broederschap is echt, ik ben lid geworden van de echte illuminati en betaalde slechts 300 usd, om je bij de illuminati aan te sluiten, ik wil dat jullie vandaag allemaal weten, je betaalt geld om mee te doen, mijn advies voor jullie allemaal is om een ​​beslissing te nemen en lid te worden van de illuminati-broederschap, toen mijn initiatieproces voltooid was, is het uitkeringsbedrag dat ik kreeg $ 1.000.000 om een ​​nieuw leven te beginnen, dit is de reden waarom ik kan stop niet met het begroeten van de illuminati-broederschap, als je problemen hebt of jou ter ondersteuning in het leven, mijn advies aan jou is om lid te worden van de illuminati-broederschap zodat al je problemen in het leven kunnen worden opgelost, om lid te worden van de illuminati-broederschap kun je contact opnemen met de heer David Mark of hem WhatsAppen (+2348140101327)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Neem contact op met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327, HOE ILLUMINATI BROTHERHOOD ME RIJK EN BEROEMD MAAKT. Ik ben lid van de illuminati-broederschap, ik wil de Heer Lucifer bedanken, voor wat hij voor mij heeft gedaan, hij heeft mijn leven veranderd, hij brengt vreugde en geluk in mijn leven, ik leef een goed leven vandaag is omdat van de illuminati-broederschap, ik heb mijn hele leven geprobeerd om lid te worden van de illuminati-broederschap, ik ben een aantal keren opgelicht maar ik geef nog steeds niet op, want als je het leven opgeeft, zal het leven ook opgeven in de mens, als je zijn zo vaak opgelicht, mijn advies voor jou is om niet op te geven, want de illuminati-broederschap is echt, ik ben lid geworden van de echte illuminati en betaalde slechts 300 usd, om je bij de illuminati aan te sluiten, ik wil dat jullie vandaag allemaal weten, je betaalt geld om mee te doen, mijn advies voor jullie allemaal is om een ​​besluit te nemen en lid te worden van de illuminati-broederschap, toen mijn initiatieproces was voltooid, is het uitkeringsbedrag dat mij is gegeven $ 1.000.000 om een ​​nieuw leven te beginnen, dit is de reden waarom ik kan stop niet met het begroeten van de illuminati-broederschap, als je problemen hebt of u ter ondersteuning in het leven, mijn advies aan u is om lid te worden van de illuminati-broederschap zodat al uw problemen in het leven kunnen worden opgelost, om lid te worden van de illuminati-broederschap kunt u contact opnemen met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327

    BeantwoordenVerwijderen
  43. WIJ BIEDEN ELK TYPE LENING EN BITCOIN VANAF 3%. BIJ INTERESSE, NEEM DAN DIRECT PER E-MAIL CONTACT MET ONS OP VOOR EEN SNEL ANTWOORD: fastloan2001@gmail.com VOOR MEER INFORMATIE......

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Un jour une ami du nom de Christophe Dubois m'a conseillé

    un prêteur particulier dont il m'a donné l'e-mail. emylielue@gmail.com

    J'ai tenté le coup avec elle en lui adressant un mail puis ça a marché.

    J'ai eu la bonne personne un honnête prêteur particulier que je cherchais depuis des années. J'ai obtenu mon prêt qui me permet de bien vivre actuellement à un taux 2% et je paye régulièrement mes mensualités.

    Vous pouvez la contacter si vous êtes dans le besoin d'un prêt pour diverses raisons personnelles.

    Voici son E-mail: emylielue@gmail.com

    EMYLIE LUE

    BeantwoordenVerwijderen
  45. DIT IS DE OFFICIËLE AANKONDIGING VAN LICHT IN DE WERELD
    OPMERKING: MENSELIJKE VERKLARINGEN ZIJN NIET INBEGREPEN
    Je kunt de tempelvertegenwoordiger bereiken via WhatsApp: +
    905344501179
    Bent u een zakenman, politicus, muzikant, student? Je zult rijk, beroemd en machtig zijn in het leven, sluit je vandaag nog aan bij de Illuminati-broederschapscultuur en word meteen rijk. 1 miljoen dollar per week en een gratis huis. Waar je ook wilt wonen in deze wereld, en zelfs een salaris van $50.000.000 per maand verdient...

    Voordelen voor nieuwe leden die Illuminati-leden zijn.
    Een huis in elk land naar keuze.
    2. Een nieuwe droomauto van $ 1.500.000,-.
    Een kans om de beste rijke mannen ter wereld te ontmoeten.

    U moet minimaal 25 jaar oud zijn om contact op te nemen met onze partners Gmail: illuminatiwordorder1995@gmail.com contacteer dit nummer true WhatsApp: +905344501179

    BeantwoordenVerwijderen